Publisert av: Nina B | 11. juni 2013

Mamma har vært slem med meg igjen…

image

Se her hva mamma gjør med meg… Dette er ikke det beste jeg vet akkurat, jeg vil gjerne bestemme selv når og ikke minst HVOR jeg vil bade! Men det øret hører ikke mamma på, og når hun har bestemt seg, så hjelper det lite å gjøre motstand… Så siden jeg er så veloppdragen som mamma kaller det, så bare står jeg her og lider i stillhet mens det hele pågår. Men skal jeg være helt ærlig så er det faktisk ganske så deilig, men det må ingen fortelle mamma at jeg har sagt!! 😛

Og det beste er at når jeg er ferdig så får jeg lov å løpe fritt rundt inne i huset og riste meg litt, og får ett deilig tyggebein før hun begynner å føne og børste meg 🙂

Legg igjen en kommentar

Kategorier

