Publisert av: Nina B | 10. juli 2011

Summertime!

Her kommer en liten oppdatering fra oss. Lenge siden det har blitt skrevet noe her nå..

Kiara har hatt løpetid, og det var meningen at hun skulle parres. Hannhund var valgt ut, og alt var egentlig klart. Men sånn gikk det ikke desverre. Hun hadde en «uregelmessig» løpetid, og jeg følte på meg at det var noe som ikke stemte denne gangen. Og jeg setter ikke helsen til Kiara, og evn valper på spill bare fordi vi ønsker ett kull!

Men neste løpetid håper vi det blir små poter som tasser i heimen 🙂

Nå har sommeren kommet hit, og dagene er lange, lyse og varme 😀 Tiden går med til lek, lange turer og vi har og vært en del på hytta. Der trives både Kiara og Pepper  godt! Kiara har badet i Osen sjøen sammen med Benedicte.

Her kommer noen sommerbilder:

Sommerkos ved Osensjøen.

Lek i hagen 🙂

Pappas fang er en god erstatter når mamma driver å tar bilder. (Hytta)

Pepper koser seg og på hyttetur sammen med Kiara.

Det er morro å leke i vannet med "søs" 🙂

Vi vil ønske alle en riktig god sommer, og pass godt på hundene i sommervarmen!

Responses

  1. Ser ut som dere koser dere alle 4 🙂 Jeg er nå på hytta sammen med mamsen og papsen, og der storkoser jeg meg. Hilser litt på sauene som rusler rundt her, og håper på turvær…. Akkurat nå er det regn, så da slaraffer jeg inne. Fortsatt god sommer 🙂

  2. Så sommerlig og koselig dere har det! De badebildene fikk meg til å lengte etter vann og bading selv! Immari pen katt!:)

  3. Kjipt dette med parringen da, men vi krysser fingrene for at det går som det skal neste gang:)
    Ser ut som dere har en super sommer:D

  4. Kjedelig når ikke parringer går som planlagt. Lykke til neste gang. 🙂

  5. Tenkte jeg skulle stikke innom dere alle som la inn et innlegg ang pusen min Arex som forsvant,..han er nå kommet hjem,..og koser seg masse 🙂
    Han haltet litt da han kom og litt medtatt,..men alt ser bra ut 🙂
    Er utrolig glad for at han kom hjem,..nå blir det ikke noe vindu åpnet her mer…he he 🙂
    Er så rart dette hvor glad man blir i sine dyr,..godt når alt ordner seg 🙂

    Takk for din koselig kommentar,..og at du brydde deg deg,..setter stor pris på det 🙂

    Nyyyyydelig hund dere har,..elsket den 🙂 Og en nyyyydelig katt 🙂
    Kjempekoselig side 🙂

    Ha en flott dag videre,
    klem Maylen 🙂

  6. Herlige bilder og vakker hund! Synd at dere ikke fikk parret henne da, men var nok til det beste, og så kommer det jo flere løpetider. 😉


Legg igjen en kommentar

Kategorier

