Publisert av: Nina B | 21. september 2010

Jentekveld med homeparty og hundekos.

På Fredag var vi igjen en tur hos Anne Karin Scheen.  Det er alltid hyggelig hos henne, og praten og latteren sitter løst. Og som vanlig når man samler så mange hunde eiere, så blir det mye hunde prat 🙂

Denne kvelden var Ann-Charlotte med oss. Ann-Charlotte eier selv ei nydelig Rottweiler tispe, så hun er godt hunde vandt. Men denne kvelden var Leah hjemme, og Anncha fikk kose seg med litt mindre hunder 🙂

Formålet med denne kvelden var bla at Anne Karin skulle demonstrere noen Enjo produkter. Dette er kort fortalt en rekke rengjøringsprodukter som man ikke trenger å bruke såpe til. Jeg har selv to produkter derifra jeg ikke klarer meg uten!! Det ene er en hanske man bruker på badet for å få bort kalkrester, såperester etc. Den er mye bedre enn noe annet jeg noen gang har brukt! Og det beste er at man ikke trenger å skure og skrubbe 🙂

Det andre er en garderobehanske som jeg bruker for å fjerne hundehår på klær etc. Denne er mye mer effektiv enn bla teip-ruller, børster o.l jeg har prøvd før. Og den er evigvarende, man bare vasker den på 40 gr uten skyllemiddel, så er den så god som ny!!

Og denne gangen bestilte jeg ett håndkle til Kiara. Dette gjør at hunden blir mye tørrere enn andre håndkler, og det skal jeg og ha med meg i bilen. Kjekt å ha når hunden blir ordentlig våt på tur, treninger etc.

Men som nevnt tidligere så er selvfølgelig hundene med oss. Blant hundene denne gangen var det : Kiara,  Diddi (AKS sin sheltie),  Artig (moren til Kiara),  Moro (søsteren til Kiara),  Quanta (mormoren til Kiara) Ja, nesten som ett familie treff…  Sassi, en tricolor tispe  og Isa, en bordercollie.

Kan virkelig anbefale disse Enjo produktene, spesiellt «Garderobehansken», som er ett «must» for oss hunde eiere som får hår på alle klær. Ønsker du å bestille noen produkter så ta kontakt med Anne-Karin.

Her kommer ett  «Slideshow» fra kvelden:

This slideshow requires JavaScript.

Responses

  1. Jeg stooorkoste meg!! 🙂

  2. Takk for kommentar. Jeg vet ikke om jeg noengang vil klare å fortelle det til mamma eller noen i familien. Det er vanskelig. Det vil ødelegge familieforholdet. 😦
    Takk for at du gir meg motivasjon og for at du la igjen dine tanker til meg, tusen takk.

  3. Hei og hopp! Jada, vi har det bra 🙂 Håper alt står bra til med dere også.. Den garderobehansken virker som en bra idè, tror jammen jeg skal kjøpe en sånn en!

    • Syns jeg du bør. Den er knall bra 🙂 Anne-Karin fikser det på ett blunk hvis det frister. Kan jo evn prøve en før du bestiller.

  4. Ja, garderobehanskene er superbra. Jeg kan godt sende deg en Tone C. Bare å gi beskjed på mailen min.

  5. Da kan du sende inn bestillingen på denne mailadressen:
    annekarin.scheen@no.enjo.net


Legg igjen en kommentar

Kategorier

