Publisert av: Nina B | 23. august 2010

Vi har vendt nesa nordover for å trene agility…

Etter at vi var ferdig med nybegynnerkurset i agility i Mai og påfølgende treninger, har vi vært på utkikk etter ett sted hvor vi kan fortsette å trene. Jeg har «sniffet og snust» lite her og der uten å finne det rette stedet for oss.

Vi gikk nybegynnerkurset via Oslo og Omegn dressurklubb da Stovner hundeklubb ikke hadde ledig plass denne gangen heller… Men det er tungvindt for meg å ta turen til Maridalen midt i rushet. Og Stovner hørte jeg aldri noe fra når jeg henvendte meg til de ang videre trening, så da måtte jeg tenke alternativt…

For agility skulle vi bare fortsette med! 🙂 Kiara jobber nemlig med en glød jeg sjeldent har sett når vi er på AG-treninger, og det smitter selvfølgelig over på oss og.  Dermed var letingen i gang for å finne en klubb å trene med, og valget falt etterhvert på:

Og vi har ikke angret ett sekund på det valget. 🙂 Dette er en liten klubb med sjel! Her er det rom for ALLE uansett hvilke forventninger eller mål man måtte ha for treningene. Det er en sosial gjeng som tar godt vare på hverandre og støtter og backer hverandre opp!  Og vips-, så ble vi medlem i denne klubben og. 😉

Vi trener to dager i uken, to timer hver gang. Dette var og avgjørende for valg av klubb, da jeg ønsket å trene mer en en gang i uken. Og jeg merker allerede framgang på oss begge. 🙂 Benedicte er og med på noen av treningene og hun storkoser seg både med treningen og med de andre hundene.

Responses

  1. Vi trente faktisk i Oslo og omegn dressurhundklubb før, men så måtte vi slutte fordi jeg ikke hadde hunden hos meg, og nå fikk vi endelig plass på Stovner. Men syntes egentlig Oslo dressurhund klubb var bedre:D Lykke til:)

  2. Så bra du valgte Hadeland 🙂 det er her det skjer…hyggelige folk 🙂 mye sosialt og moro! et godt hundemiljø 🙂

    • Enig med deg der, Anita 🙂
      Vi trives veldig godt begge to, så du får nok se oss masse framover 😉

  3. Tusen takk for god tilbakemelding! Dette har vi jobbet hardt for i 2 år nå, og heldigvis kommer resultatene 🙂

  4. hei nina 🙂 dette er noe jeg garantert kommer til å oppdatere om,men jeg har det veeeldig travelt fortiden med jobb,massasje og lesing så jeg har ikke funnet helt tid til det enda 😛 men det kommer etterhvert 😀

  5. Nå er Leah fin i magen sin i igjen.. Tok 3 uker, men matlysten er tilbake og hun jogger med meg om kveldene nå 🙂 Hun går fremdeles på antibiotika, men jenta mi er MYE bedre og snaart frisk!!
    Har dere hatt en fin helg?

    Håper vi kan sette opp en fotoshoot snart? 🙂

    Det er så gøy å se hvor flink Kiara og ikke minst du og Benedicte er til å trene. Hadde jeg hatt en annen hunderase som er litt «lettere» hadde vi nok trent agility vi og. Men tenkte som sagt å sette opp bane på hytta og trene litt der 🙂

  6. Hei Nina 🙂 Koselig at «snusingen» din ga så positive resultater :)) Du har nok en fantastisk god nese !!
    Velkommen i gjengen, alltid hyggelig med nye fjes.
    Vi sees !!!

    Hilsen Bente og hundene :))))

  7. Så bra at dere trives!! 😀 vet hvor frustrerende det er med hundeklubber som ikke svarer på henvendelser. Synes dette er veldig merkelig, er de ikke interessert i å tjene penger eller??!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

