Publisert av: Nina B | 10. november 2009

Rally Lydighet.

Jeg har i lengre tid ønsket å starte opp med rally lydighet med Kiara. Da Benedicte gikk på «ungsomsgruppa» til Stovner hundeklubb var de litt innom RL. De fikk prøve seg på en bane sammen med Mona ( Instruktøren). Barna og ikke minst Kiara synes det var kjempe moro! Les mer om det  her.

Jeg har undersøkt litt om dette og det er ikke lett å finne nybegynner kurs innen RL da det er forholdsvis «nytt» her i landet. 

Men Marianne på Hadeland hundesenter skal kjøre kurs snart håper jeg. Kurset skulle ha startet nå i November,men pga for få påmeldte så ble kurset desverre avlyst 😦

For de som ikke vet hva RL er så gå inn på hjemmesiden til Norsk rally lydighet å ta en titt 🙂

Håper virkelig vi får meldt oss på ett kurs snart 🙂 Hvis det er noen som vet om kurs innen RL så gi gjerne beskjed 🙂

Responses

  1. Takk for kommentaren på bloggen min! 🙂
    Haha, nei, de der tabelettene er ekle!

    Hilsen Bianca

  2. Haha, hun har mye rart for seg ja! Vi har flotte hunder snuppa! =) To nydelige tisper!!!

    Ja, formen er mye bedre, apocilin hjelper veldig =)

    Rally lydighet vil nok passe dere kjempe bra!

  3. SV; Ja, føler dette tema ikke er fremmet i det hele tatt. Snakker folk mye om det så kan det hende vi kan gjøre en forskjell for dyrene. de er trossalt levende og følende individ. Så vakker hund du har forresten 🙂

  4. sv:Ja,jeg er stor fornøyd med kurset:) Vi går på Trikanten,de holder på med omplassering av hunder og kjører kurs i tillegg:) tenkte å legge ut et innlegg om dem så da kan du lese litt mer:) Jeg har lyst til å begynne på agility eller spor trening med Paco:) Har du noe å anbefale? Noe som er bra psykisk for dem?:)

  5. SV ; Ja, det er jeg fullstendig klar over, å vi tar kjempe mye hendsyn til det!

  6. Ja pudler er kanon herlige hunder,folk har bare feil inntrykk av de:P fulle av liv og kjærlighet ❤ kult at de driver oppdrett:) stor puddler? har de en hjemmeisde? Moren min skal få seg en,men det er ikke før de små har begynnt på skolen. Men det er jo kjekt å begynne å skikke:D


Legg igjen en kommentar

Kategorier

