Publisert av: Nina B | 2. november 2009

Det snør,det snør…

Endelig kom snøen hit og. Til stor begeistring for store og små, to og firbente 🙂 Kiara synes det var så moro når snøen kom i fjor, og begeistringen var ikke noe mindre nå i dag!

Med en gang vi kom hjem i ettermiddag løp Benedicte og Kiara ut i hagen for å leke i snøen. Og  jeg må vel innrømme at «a mor» ble med hun og 😉

Kiara fanget snøfnugg som dalte ned, og jaktet på snøballer mens Benedicte prøvde å lage snøhule og snømann.

Men siden det kun har kommet ca 5 cm var det litt vanskelig. Men vi koste oss ute i vinterens første snøfall 🙂

Her kommer noen bilder fra kveldens lek og moro:

Benedicte og Kiara.

Benedicte og Kiara koser seg i snøen.

 

Lek i snøen.

Moro med snø 🙂

 

Endelig kom snøen.

Kiara "hjelper" Benedicte med å lage snømann.

 

Sløve på sofaen.

Blir sliten av å leke i snøen, da er det godt å slappe av litt på sofaen 🙂

Responses

  1. Ååh, det så godt ut med snø! Snøen har ikke kommet til Fredrikstad ennå og det er egentlig like greit. For når det begynner å snø blir bare sørpe over alt!

  2. Så fine bilder=)

  3. re: takk, og i like måte 🙂
    Søt hund! Hva slags hunderase er det?

  4. Tusen takk! Det skal jeg! =)
    Sender bildene så fort jeg finner dem!

    Sender en klem over internett, sånn at dere ikke blir smittet 😉

    – Ooooi! Så mye snø!!
    Det er ikke så mye her, men Leah hopper opp for å fange snøen som daler! Hehe..

    Hvordan får du bildene i sånn ramme med tekst under? 😉

  5. =( ikke noe gøy nei! =) Ja, skal prøve så godt jeg kan! – Bare hyggelig!!

    – Det siste bildet vil ikke vises på innlegget her….. =/

  6. så kjekt med snø:) paco elsker det han også:D blir spennendes å se hvordan jenna reagerer på snøen:P

  7. SV: Tusen takk for fine ord… Er godt å høre fra noen som vet akkurat hva dette er, og hva en liten pus kan bety for en.
    Var også godt å høre at du aldri har vært borti en katt med den slags adferd. Jeg har selv vokst opp med katter, og har heller aldri opplevd det. Jeg vil jo ikke bli redd for katter etter dettte, for jeg har alltid vært et «kattemenneske». Dyrlegen fortalte og at hun kun hadde vært borti to tidligere tilfeller, så dette var meget sjeldent. Jeg har bare vært uheldig, det var også Marius, som ikke kunne noe for at han ble født sånn…
    Og ja, jeg elsket denne lille tassen på tross av hans oppførsel. Han var jo en kosepus uten like og. Kom opp på fanget hele tiden for å få kos, og diltet etter meg overalt. Han var verdens herligste også…
    Må til slutt legge til at du har en fin side og aldeles vakre dyr 🙂

  8. Kjempe fine bilder ! 😀

    Gleder meg sykt til snø! 🙂

  9. Å herregud, så pen hund!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

