Publisert av: Nina B | 3. oktober 2009

Klo klipp.

Det å klippe klørne til hundene er noe alle vi hunde eiere har ett forhold til, enten på godt eller vondt. Når vi fikk Kiara var jeg bestemt på at dette er noe jeg skulle lære meg selv slik at jeg ikke måtte være avhengig av andre til å klippe klørne hennes.

Jeg startet med en klo, masse ros og kos… Så en til, og en til.. Og nå er det ikke noe problem å klippe klørne hennes 🙂

Og det er bra, for de vokser i en forrykende fart, så de bør klippes ca hver 14. dag.

Her kan du se hvordan vi klipper klørne:

Klo klipp trenger ikke være en kamp...

Så må vi klippe klørne på baklabbene.

Vi avslutter alltid med litt kooos 🙂

Kose litt med mamma da...

Responses

  1. Hei Kiara! Så fin side du har og takk for hilsenen på siden vår. Det var gøy! Du er flink på kurs, ser jeg og vakker er du også, men det er vel ikke nødvendig å fortelle deg. For det vet du vel.
    Ha en fortsatt god dag. Snakkes snart!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

