Publisert av: Nina B | 25. august 2009

Hundens 11 bud.

1. Jeg lever bare i 15 år.
Enhver atskillelse fra deg betyr sorg for meg.

2. Gi meg tid til og forstå hva du forlanger av meg.

3. Gjør meg tillitsfull – du er hele livet mitt.

4. Vær ikke sint på meg lenge av gangen, og sperr meg ikke inne som straff.

5. Du har ditt arbeide, dine fornøyelser dine venner.
Jeg har bare deg.

6. Snakk med meg, selv om jeg ikke forstår ordene dine så blir jeg glad over og høre stemmen din.

7. Husk at jeg aldri glemmer hvordan du er mot meg.

8. Før du slår meg
– Husk at mine tenner kan knuse hånden din, men jeg bruker ikke styrken min mot deg.

9. Når du blir irritert på meg fordi du har mye og gjøre, så tenk på at jeg kanskje er syk, eller at jeg er trett eller lei meg.

10. Ta deg av meg når jeg blir gammel.
Husk du blir også gammel en gang.

11. Vær hos meg når jeg har det vanskelig.
Alt blir lettere å bære fordi jeg har deg.

Tid for kos og ømhet :)

Responses

  1. Tuusen takk for støttende kommentar! Godt å høre at noen liker bloggen min og det jeg skriver!

  2. Helt sykt ja! Tuusen takk for kjempe flott kommentar! Noen som skjønner det!!
    Ønsker deg og brodern, og lille søte dictesnuppa en kjeeeempe fin helg =)

  3. Det er rettet opp i snupp;)

    Nå sitter Leah å ser på hundehviskeren på tvN, hun er blitt litt småforesket i Hann hunden Daddy, en flott pitbull 🙂 Hun klynker når hun ser han på tven.. hoho

  4. hei:D
    nydelig bilde av dere:) Kiara er jo bare helt nydelig:) Skal prøve å få oppdatert den ofte,men blir nok litt treigt i begynnelsen:P er fast følger av hjemmesiden din også,men skal bli flinkere til åkommentere:) håper dere har hatt ei fin helg:D
    Paco og Christel


Legg igjen en kommentar

Kategorier

