Publisert av: Nina B | 26. juli 2009

Røyte tid.

 Siden Kiara har vært «på ferie» i to uker, tok jeg børsten fatt i går kveld. Og fangsten ble jammen stor 😉 Hun røyter for fullt nå, og jeg håper virkelig det gir seg snart. For Kiara skal stilles ut på Bjerke 15. August og da er det greit at hun har litt pels igjen 🙂

(Jeg tar herved opp nye bestillinger på «kashmir» gensere 😉 )

 

Men Kiara har da litt pels igjen da, for hun har jo mye.
Her er noen helt ferske bilder av Kiara tatt i dag….

 

Fine Kiara. Sitter pent jeg.

 Har søs noe spennende i hånda mon tro..?

Og her er alt som ble børstet bort i går kveld, dette er fin «kashmir ull», beige av farge… 😉

 Fin "kashmir" ull....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Responses

  1. svar fra bloggen: jaa, vi har kost oss.. Du må sjekke de siste innleggene på Leahbaby. Masse flotte bilder!! =) Godt å ha dere hjemme igjen, men det er bra at dere hadde det fint =)

    – Hahah, guuud sååå mye pels. Leah vil ha en kiaragenser =) hoho!!
    Hun ble litt smalere, men guuud så vakker hun er!!

  2. Svar fra bloggen: Huff, ikke si sånt. Jeg vil også ha sooool!! – Den er grei.. » Jeg Ann-Charlotte bestiller nå sol og opptil 30 Grader med varme til i morgen den 31.juli» hehe..

  3. Gud for en vakker liten jente du har Nina. Leah har kjempe lyst til å besøke dere snart!


Legg igjen en kommentar

Kategorier

