Publisert av: Nina B | 20. juni 2009

Kiara en vål`enga hund!

enga i mitt hjerte

Alle har vel hørt ordtaket «som hund som eier»? Vel, dette er ett innlegg uten mål og mening som viser akkurat det.
Når Kiara var valp var jeg en tur innom «sjappa» og kjøpte ett enga halsbånd til henne, for min hund «måtte» jo ha det 😉

Halsbåndet til Kiara.

Men det er ikke derfor jeg lurer på om hun har blitt preget av eieren sin. Kiara liker å jakte på fugler, både levende og «døde». La meg forklare det litt nærmere: Silje har en gul and som ser ut som en kanarifugl. Den får gjennomgå hver gang vi er på besøk der 😉

Og vi enga supportere liker  kanari slakt…
Kanari slakt.

Her er fler bilder som «beviser» dette…

Død kanari….

Død kanari...

«tramp,tramp,… tygg på en fugl…. «

Kanari fuglen får jammen gjennomgå.

Fortjener Kiara tittelen :» Vål`enga hund»???  😉

 
Responses

  1. Neimen har du sett!

    😀 Noe så morsomt!!!
    Dreper fugla og viser vål’enga sin stolthet!!

    Dette var herlig Nina!!

  2. flink hund det ❤

  3. Det er «vål’enga» hundens sin det tenker jeg meg! :0)


Legg igjen en kommentar

Kategorier

