Publisert av: Nina B | 3. juni 2009

«Vår rengjøring»

I går hadde jeg fri så da satt jeg av hele dagen til Kiara.
Først var vi jentene ute å handlet en hel haug : Flåttmiddel hos dyrlegen, mer fôr (Eukanuba) og en ny effilerings saks 🙂  Den saksa  jeg hadde fra før hadda bare tagger på ene siden og da tok den visst for mye pels når den klipte, så da tok vi turen ut for å kjøpe en ny og bedre saks 🙂

Så bar turen hjem da…
Og vel hjemme startet moroa…, først klo klipp, det må jeg gjøre hver 14.dag fordi klørne hennes vokser i en djevelsk fart 😉
Så børsting av hele Kiara, med kam, kare og børster. Når det var ferdig, var det tid for flåttdråpene.
Før vi tok siste «finish», som var å stusse litt på pelsen hennes….
Når vi var ferdig med all «vår rengjøringen» tok vi en velfortjent «hvil» ute i hagen med å løpe etter ballen.
Det er mer givende for Kiara enn all verdens snop 😉

Legger ved noen bilder av en nyfrisert Kiara så du kan se hvor fin jenta mi ble 😀

 

( klikk på bildene hvis du vil ha de større… 😉  )

Og her ett nærbilde av Kiara, den nydelige 😀

 En veldig vakker Kiara.

Responses

  1. Naaaw, så fin hun ble! Ikke noe mer krepp i pelsen nå? 😉 Hehe..

  2. Ikke mer 80-talls krepp bak ørene nå nei 😉
    Ikke mer uønsket pels under poter, i ører etc nå….
    Takk for det, jeg er ingen proff, langt derifra, men jeg lærer så lenge jeg lever og liker å «pusle» litt.
    For selv om hun «bare» er familie hund, mener jeg da hun skal se velstelt ut 😉

  3. Syns du er kjempe flink jeg! Skulle hun ha vært utstillingshund og dere KUN hadde drevet med det, da kunne du tatt henne til frisøren, men MÅ jo ikke det heller..

    😀

    Takk for comment på bloggen: Heeei snupp! Tusen takk 🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier

