Publisert av: Nina B | 2. juni 2009

Valpetreff 3 / Bursdags feiring.

På kvelden 1. Juni var hele gjengen samlet hos Kirsten og Geir hvor vi feiret ett års dagen til Kiara, Tara og Isis.
Sistnevnte kunne desverre ikke komme da Tone har fullt opp med eksamen i Tromsø. Men ellers var «alle» der: Artig, Quanta (mormor), Tequila («tante»), pluss tre hunder til 😉 Med andre ord fullt hus og stormende jubel 🙂

Temaet for valpetreffet var pels stell og frisering av en sheltie. Vi fikk se og lære hvordan man frisererer hunden vår, og fikk også se hvordan en sheltie IKKE skal se ut 😉
Vi fikk en real skole alle sammen som var der. Det meste visste jeg fra før, men jeg fikk noen tips på hvordan man friserer «manken» og ved ørene.  – for ja, jeg klipper da min egen hund selv 🙂

Ellers fikk vi en kort gjennomgang på hvordan man stiller ut en hund, hvordan den skal stå og bevege seg riktig i ringen.
Kiara fikk mye skryt av alle som var der, hun er en veldig rasetypisk og vakker hund 🙂  Jeg må si meg helt enig der, for oss er hun verdens beste hund. Men det er godt å få det bekreftet av kjente «sheltie-folk» og.

Alt i alt en hyggelig kveld hvor vi selvfølgelig og feiret Kiara og Tara tutta. De fikk gaver fra Artig , Kirsten og Geir. ( en aktivitets ball) 

Fikk ikke tatt så mange bilder fra treffet pga at vi måtte jammen følge med i timen, men legger ut de jeg har tatt 🙂

Responses

  1. Så herlige hunder 🙂

  2. Syns Kiara er kjempe fin i pelsen sin jeg! Du er kjempe flink til å stelle henne 🙂 *smile*

    Ser ut som at dere koste dere masse!

    Klem fra oss på Stovner


Legg igjen en kommentar

Kategorier

